Shop Menu
Categories
Search Our Site
Categories
- AUTOMOTIVE & MOTORBIKE
- ELECTRONICS
- FASHION
- Food
- HEALTH & BEAUTY
- HOME & LIFESTYLE
- LUGGAGE & SUITCASE
- MOTHER & BABY
- MYSTERY BOXES
- PETS CARE
- SMART WATCHES
- View More
Amber Store Offers a 7-day return policy even if your product is not working or broken. No returns or exchanges if not to your liking or Change of Mind.
1) امبر اسٹور 7 دن کی واپسی کی پالیسی پیش کرتا ہے چاہے آپ کا پروڈکٹ کام نہ کر رہا ہو یا ٹوٹ جائے۔ پسند نہ آنے کی صورت میں واپسی یا تبدیل نہیں ہوگا.
2) To return any item, upload a video of up to 30 seconds to 'Return Order'. Immediately after your return complaint is accepted by the Amber Store team, your amount will be credited to your E-wallet. You can re-order anything through your e-wallet.
2) کسی بھی آئٹم کو واپس کرنے کے لیے، 'ریٹرن آرڈر' پر 30 سیکنڈ تک کی ویڈیو اپ لوڈ کریں۔ امبر اسٹور کی ٹیم کے ذریعے آپ کی واپسی کی شکایت کو قبول کرنے کے فوراً بعد، آپ کے ای والیٹ میں آپ کی رقم منتقل ہو جائے گی۔ آپ اپنے ای پرس کے ذریعے کچھ بھی دوبارہ آرڈر کر سکتے ہیں۔
3) If you or your client does not have a clear video while opening the parcel to show that the product has arrived damaged or defective, then you cannot claim it. Make sure you have a clear video of the parcel you are claiming, and your consignee number should also be mentioned in it.
3) اگر آپ یا آپ کے کلائنٹ کے پاس پارسل کھولتے وقت کوئی واضح ویڈیو نہیں ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ پروڈکٹ خراب یا ٹوٹا ہوا ہے تو آپ اس کا دعویٰ نہیں کر سکتے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس اس پارسل کی واضح ویڈیو ہے جس کا آپ دعویٰ کر رہے ہیں اور اس میں آپ کا کنسائنی نمبر بھی درج ہونا چاہیے۔
Note: It is important to indicate the Order Number/Invoice Number on your return package to avoid any inconvenience/delay in your return process.